ben neyim 2

O gun mallari depoya tasidik ve hic bisey olmamiş gibi evlerimize gittik eve gittiğimde annem ve babam televizyon seyrediyordu lavaboya gittim yüzümü yıkarken birden beni bir korku sardı ya annem ve babam bu yaptıklarımı duyarsa ne yapardım ya evden kaçacaktım yada kendimi öldürecektim bu dusuncelerle yanlarına gittim ve biraz sohbet ettikten sonra yemeğimi yiyerek yorgunum yatmak istiyorum diyerek odama gittim soyunup yataga uzandım ve bu gün olanlari dusunmeye basladım bir an sikim kalkmaya basladı kilodumu cikarıp 31 çekmeye basladim diger elimlede gotumu oksamaya basladim harika bir duyguydu ve bu benim hosuma gidiyordu bosalmak üzereyken birden mehmet abinin azima bosalttıgi menileri aklima geldi midem bulanmıstı ama nasil olsa birkez olmustu kendi menilerimin de tadına bakmak istiyordum kalkıp bir su bardaği aldım ve tekrar 31 çekmeye basladım hepsini bardagın içine bosalmıstım meraklı ve ürkek bir sekilde önce dilimin ucunu dokunup tadına baktım mehmet abininkinden pek farkı yoktu biraz tuzlu biraz ekşimsi ve bir anda bardagı dikip içindeki spermlerimi içmeye basladım evet bu hosuma gitmişti tekrar kilodumu giyerek uyudum ertesi gün sabah tekrar is yerine gittigimde mehmet abi beni çagırıp bir miktar para verdi ve simit al çay söylede yiyelim dedi ben simitleri aldım yerken mustafa dünkü yaptıklarimizi kimseye söyledinmi diye sordu ben hayır abi kime söylücem hemde nasıl söylerim dedim babam beni öldürür mehmet abi peki hosuna gittimi yaptiklarımız Bilmiyorum abi utandım biraz ilk defabaska birinninkini gördüm dedim mehmet abi utanmana gerek yok seninle çok daha güzel seyler yapacaz aksam eve yarın yine mal gelecek gec gelecegini söyle dedi ben ama abi yarın mal gelmeyecekki mehmet abi: yalan söyleyeceksin olum seninle yine depoya ineceğiz ben olur abi dedim artık bende istiyordum ve anlastıgımız gibi eve yalan söyledim Ertesi gün aksam olmustu patron gitti mehmet abi beni depoya gönderdi bende biraz sonra gelirim diyerek dısari cıktı biraz sonra yukarıdan dükkanin kapısının kilitlendigini duydum ve mehmet abi yanima geldi elinde bir tane yumurta ve bir tabak vardı hayrola abi yumurtamı yiyecegiz dedim ve bana gülerek birazdan görürsun dedi ben o gelmeden zuladaki dergilere bakmaya baslamıstim bile mehmet abide poşetteki dergilerin hepsini kanepenin üzerine koyarak karıştırmaya basladı ve bir tanesini alıp den bunları gördünmü mustafa diyerek bana uzatti derginin 4-5 sayfası erkek erkege sikişenlerin resmiyle doluydu sayfanın birinde bir erkek digerinin dikini yaliyordu evet bunu bende yapmıstım bu ara mehmet abi sikini cikarmis oksuyordu bana hadi sende cikar sikini utanma dedi ve yanagimdan öptu artik bende sikimi dısari cikarmıstım ve ikimizde oksuyorduk Mehmet abi mustafa hadi yine eline alsana benimkini diyerek elimi sikine dogru cekti ben yine o kocaman sikle oynuyor 31 cektiriyordum mehmet abi ya böyle olmuyor hadi biraz soyunalım dedive sadece kilot kalana kadar soyundu bana eee ne duruyorsun sende soyunsana siyerek benide soymaya basladı artık ikimizde kilotla kalmiştık mehmet abi mustafa bizde o resimdekiler gibi yapalimmi ben nasil abi sikişecekmiyiz yani mehmet abi: evet onlar yapıyorsa bizde yaparız hem zevklide olur ben: abi bilmiyorum hem senin sikin cok büyük nasıl girecekki mehmet abi: sen merak etme hadi yala biraz dikimi Ben: olur abi edim ve işte yine azımdaydı bana tarif ederek yalatıyor bazan taşaklarini yalatıyordu bu arada kilodunuda çikarıp benimkine uzandı ve onuda cıkardık artık çiplaktık ikimizde bana bak mustafa şimdi söylediklerimi yaparsan çok zevk alacaksın tamammı dedi bende olur abi diyerek beni kanepeye yatırdı önce dudaklarımdan başlayerak vucudumu öperek beni yüz üstü cevirdi sırtımı ve kalcalarimi oksayarak öpüyordu bu benimde çok hosuma gitmeye başlamıstı beni kanepede domaltıp nasıl hosuna gidiyormu dedi sadece evet abi diyebildim ve got deligimi yalamaya basladı bunu yapması beni mest etmişti biraz yaliyor biraz parmakgini sokmaya çalişiyordu kendi kendimi zaman zaman parmaklamama rağmen aci veriyordu onun parmagi bir süre sonra orta parmagi tamamen içimdeydi beni zevkten ve acıdan öldürüyordu mustafa abi kaktı ve getirmis oldugu yumurtayı ve tabagi alarak yumurtayı tabaga kırdı ve beyazini got deligimin etrafina ve içine iyice sürmeye başladi gotüm vicik vicik olmustu ve parmagınin girisini bile hissetmez olmustum mustafacim artik sana sokmanın zamani geldi diyerek tekrar silini azima vererek kaldirdı ve arkama geçerek sikini deliğime bastırmaya basladı yumurtanın kayganligindan dolayı sik icime oyle bir kaydıki yarisi girmisti ve ben hissetmemistim bile gidip gelmeye baslamisti ve ben cok büyük zevkler almaya baslamistim tabiki oda dergide gördugümüz bütün pozisyonları uyguluyorduk 15-20 dakika kadar siktikten sonra gotumun içine bosalmaya baslamısti ve biraz sonra içimden çikti gotum genişlemişti bana mustafa biraz tuvalette oturur gibi yapta dolerim disari aksın dedi bende söyledigi gibi çomelerek icimdeki spermlerini yere akıttim evet bu ilk sikilisim cok hosuma gitmişti ogun bir kerede azima vererek bosalmıs ve benide gotume parmagini sokarak sikime 31 cektirmiş ve benide boşaltmisti. Diger anilarimda bulusmak üzere hoscskalın.

alanya`da 3 alman vücutçu ıle…

Ben 20 yaşında 3 yıldan beri götümü siktiren bir gayim. Anlatacağım hikaye geçen yaz Alanya`da başıma geldi. 3 arkadaş Alanya`da bi otelde 1 haftalık tatil yapacaktık. Hafta başı otele gidip yerleştik. 5 yıldızlı her türlü aktivitesi olan bir oteldi. İlk    gün 3 kişi çok eğlenmeye başladık. Aksi ki o akşam arkadaşlarımın İstanbul`da çok önemli bir sorunları çıktı ve dönmek zorunda    kaldılar. Ben ise ödemeyi baştan yaptığım için otelde kalmaya karar verdim. Tek başıma olsam da arkadaş bulurum diye düşündüm nitekim buldum da.Otelde 2.gün tek başıma kahvaltıya indim ve kahvaltıdan sonra kumsalda bir şezlonga oturup güneşlenmeye başladım. Sıkılmaya başlamıştım ki birden .    yanımdan 3 tane aygır gibi erkek geçti. Üçü de aşırı kaslıydı. Kesin vücutcu diye düşündüm. Dikkatimi biraz daha verince Almanca    konuştuklarını anladım. İçimden ne şanslısın oğlum dedim. Erkeklerden 1 tanesi slip gibi üste yapışan uzun yüzücü mayolarından giymişti. Taşşakları, aleti resmen ortadaydı ve inik siki benım kalkık haline yakındı. Sonra aklıma izlediğim Alman pornolarındaki adamların sikleri geldi.Almanların iri sikli olduğunu    daha önce duymuştum ama hiç yakından görmemiştim. Bi kaç ötedeki şezlonglara oturdular. Bütün gün onları izlemekten kendimi alamadım. Güneşinde etkisiyle kendimden geçmiştim. Yapışan mayolu olanın sikine bakarken bi anda 3ününde beni izlediğini fark ettim. Çok utanmıştım. Hemen toparlanıp odama çıktım.Saat    6 gibi olanları unutup tekrar kumsala gittim. Denize girip sala kadar yüzüp çıkıp oturdum. Sal bomboştu ve kumsaldada kimse yok sayılırdı. Uzanıp etkisi yitirmek üzere olan güneşe biraz daha baktım ki bi anda su çırpış sesleri duydum. Kafamı kaldırdığımda ne    göreyim öğlenki 3 Alman vücutcu erkekler sala doğru yüzüyolar.İçimi bir anda bir korku kapladı. Üçü de salın üstüne çıkıp oturmaya başladılar. İçlerinden biri Halo diyerek gülümsedi. Bende Halo diyince Almanca biliyomusun diye sordu. Bende İnglizce deyince. İnglizce konusmaya başladık. Adının Ben olduğunu söyledi ve diğerleriyle tanıştırdı slip mayolu olan Matt ve diğeride Gerhard mış.Konuşmaya başladık hepsi 24 yaşında ve universite    ogrencileriymis. Ben`le sohbet koyulaşırken bi anda Matt aletiyle oynamaya başladı. Bi anda dikkatim oraya doğru kaydı. Ben bakıyorum da 2dir    gözünü ayıramıyorsun dedi. Ben şok olmuştum. Anlamamış gibi yaparak ne anlamadım dedim? Oda Matt`e dönüp Almanca bi şeyler söyledi Matt ok deyip bi anda at yarrağı gibi olan sikini çıkarıp .    sallamaya başladı. Gözlerim faltaşı gibi açılmıştı. Resmen Alman pornocuları gibi bir aleti vardı.22-23 cm ve aşırı kalındı. Bi anda Gerhard da sikini çıkartıp bu nasıl diye sordu. Onun da Matt`den aşağı kalır tarafı yoktu. Ben artık kendimden geçmiştim. Ben`e seninki nasıl diye sordum. O da çok uzun zamandır traş etmiyorum.    Çok kıllı ama kıllı seversen traş etmem dedi. Bende çok sevdiğimi söyledim. Çıkarttı 20 cm ama inanılmaz kalındı tokmak gibi siki orman gibi kılları vardı. Bi anda Ben kumsala birilerinin geldiğini gördü ve bana bir şey teklif etti. Suya atlamamı ve denizin ıcınde Matt`inkini ağzıma almamı istedi. Ben de hiç denememiştim merak ettiğimden hemen atladım. Arkamdan Matt`de atladı.    Yüzü ve yanıma gelip götümü okşamaya başladı. Hemen salın arkasına geçtik ve şort mayomu araladım ve götüme sürtmeye başladı. Su derin olduğundan sikemezdi. Arkasını sala yaslayıp suck it (yala) dedi. Diğeleri de yukarıdan izliolardı. Salıp 23 cmlık siki ağzıma aldım. Su altından olduğum için boğazıma su kaçar diye düşünsem de Matt`inki ağzımı kapladı. Matt`in inlemeleri kulağıma geliyodu. 1 dk arayla çıkıp tekrar giriodum. Boşalacak gibi olurken boşa gitmesin diye çıktı. Oda numaramın 502 olduğunu soyledim ve onlar da yarım saat sonra spor salonunda bulusalım dediler.Odama çıkıp duş aldıktan sonra salona indim. Kimsecikler yoktu bu 3ü hayvan gibi ağır ağırlıklar kaldırorlardı.    Bi tane aletin yanında gttim. Nasıl yapılır göstereyimmi dedi Matt arkama geçip yasladı ve ağırlıklarla bana yardım etti. Sikinin uyanışını hissetim götümde. Daha fazla dayanamayacağımı odaya çıkmayı teklif ettim. Ben`de yemek yiyip enerji alıp beni sabaha kadar sikeceklerini söylediler.Bende 9 .    da bulusalım dedim. Çıkmadan önce otelin mağzalarından birine girip eşim için iç çamaşırı alacam diyip 1 tane kırmızı tanga aldım. Birşeyler atıştırıp yukarı çıktım. saat 9 olmak üzereydi ve kapı çaldı.Devamı 2. bölümde…Gönderen: Eren

ankarada bir hamam macerasi…

Ben 22 yasinda orta boylu efemine olmayan bir tip ogrencisiyim.Size gecen hafta basimdan gecen bir hamam macerasini anlatmak istiyorum.Cok azdigim bir hafta kicimi,sikimi ve tasaklarimi kremle tertemiz trash edip hamama gittim.amacim tellalin beni keseklerken pasparlak kicimi gormesi ve tahrik olmasiydi. Masaj olmak istedigimi soyleyip iceri girdim.bir kisi daha vardi.ben iceri girer girmez beni soyle bir suzdu ve selamlasti.icerisi labirent gibiydi.havuzuda varmis.havuzu bulamadigim icin adama sordum o da ben gostereyim dedi.gobekli orta yasli killi cirkin bir adamdi ama bu beni daha    cok tahrik ediyordu. Daha sonra havuzun basinda asili tabelayi sordum.tabelada pestamalle girmeyiniz yaziyordu. Adam bana ya mayoyla ya da ciplak    girildigini soyledi.bende mayom yokki dedim. O zaman ciplak yuz hem cok zevkli olur dedi.biraz oyalandiktan sonra iceri gitti.ben altimdaki pestamalden kurtulup cirilciplak havuza girdim.havuz girmek icin bir merdiven cikiliyordu.merdivenin asagisinda biraktim pestamali.az sonra adam geldi ve oturdu.pestamalimi tekrar sarmam icin    havuzdan cikip adamin dibine kadar gitmem gerekiyordu. Sikim kalkmasin diye sabah 3 kere masturbasyon yapmistim o yuzden sikim kucucuk duruyordu.hatta    bacaklarimin arasina sikistirinca pasparlak am gibi oluyordu. Adam beni izliyordu.ben tam karsisina abanip havuzun kenarina tutunup asagi yukari gitmeye basladim. popomun arasindan akan suyu ve tertemiz deligimi gormesini istiyordum.daha sonra ayni hareketi sikimi bacak arama sikistirip sanki suyla oynuyormus gibi    yapmaya devam ettim adamin golzeri yuvasindan firladi heralde o an sikim yok zannetti cunku gercek bir am gibi duruyordu. Daha sonra su yuzunde kalmaya calisarak sikimi ve gotumu iyice gosterdim adama. Daha sonra havuzdan cikip hicbirsey olmamis gibi cirilciplak yurudum    ve agir hareketlerle pestamalimi sardim.herifin siki coktan cadiri kurmustu.pek buyuk degildi.dolusunuz galiba dedim o da hemde nasil dedi. Hele seni    gorunce oyle havuzda cirilciplak yuzerken acayip azdim dedi.bu arada pestamalinin onunu kaldirdi ve sikini seyrettirdi. Kucuk,kalin ama simsiyah bir siki vardi.dasaklari sicaktan yayilmis porsumus seftali gibi duruyordu. O kapkara siki agzimda eritmeyi cok istiyordum. İcerden bir ses geldi tellal beni .    cagiriyordu. Bir dakika diyip yanimda getirdigim beyaz slip ic camasirini giydim.o kadar inceydi ki islaninca her yerim tamamen belli oluyordu.pestamalimi    cikartip donumla herifin karsisinda kaldim ve yuz ustu uzandim.bir tas su dokunce gotum oyle sexi bi sekilde ortaya cikti ki benim bile kendi gotumu sikesim geldi. Tellal beni sabunlamaya basladi .    ama gozu hep popoma kayiyordu.masaj odasi ayri oldugu icin kimse iceri gelemezdi.cok sicak oldugunu kendi pestamalini cikartmasinin bir sakincasi olup olmadigini sordu bende nasil rahat ederseniz dedim. Cikartinca acayip tahrik    oldum.beyaz eski bir don giymisti.terden hafifce islanmis ve onu sararmisti. Donunun onu o kadarda boldu ki yandan dasaklarini gorebiliyordum. Mutlaka .    yarragini gormek istiyordum.bana her su dokusunde kendi kilodunuda islatiyor ve siki gittikce daha cok belli oluyordu.ona dedim ki tum gun pestamalle dolasan tellaklar ilerde ciddi problemlerle karsilasirlar.cunku gun boyu altlari islak kalir dedim,bu da ilerde prostat kanserine bile goturur dedim.aslinda    soylediklerimin gercekle hicbi ilgisi yoktu.ama adam zaten bunu anlayamazdi cunku .    bunu tibbi terimlerle susledim. Adam biraz endiselendi hazir doktor bulmusken bana sorunlarindan bahsetmeye basladi.iserken aci cekiyormus falan filan… bende istersen muayene edebilirim ayakustu dedim. Cok iyi olur dedi.dogruldum ve kilodunu indirdim.koca basli orta boy bir kobra karsimda duruyordu.cok killiydi.once ellerimle killarini geriye dogru tarayarak iyice ortaya cikardim pipisini. Tasaklarini muayane edermis gibi ellemeye basladim.Daha sonra erekte olurken sorun yasayip yasamadigini sordum bilmem diyince.muayeneye devam etmem icin sikini kaldirmasi gerektigini soyledim. zaten yavas yavas hareketlenmeye baslamisti.tam kalktiginda agzima o kadar yakindi ki agzima almamak icin kendimi zor tuttum.biraz oynayinca ucundan beyaz    sivi geldi.cok zevk almisti demekki.daha sonra hicbirsey olmamis gibi anormal bir durum olmadigini soyledim.masaja devam etti ama siki masajin sonuna    kadar inmedi.en son beni yikayacagi zaman kabine gittik ben onden girip kilodu cikardim. artik o bembeyaz gotum ortadaydi.aslinda sadece beni durulayacakken sabunu tekrar eline aldi ve gotume surmeye basladi,ben gotumu zevk alir gibi saga sola sallamaya basladi o anda zevk aldigimi anlayinca orta parmagini deligime gecirdi.o beni parmagiyla sikerken bende 31 cekiyordum. sonunda musthis bir fiskirmayla duvara dogru bosaldim.hicbirsey soylemeden cikti gitti.kimbilir beklide bana muayene icin tesekkur etmek istemistir.yazdiklarim ilginizi cektiyse ve daha ilginc fantezileriniz varsa lutfen bana yazim e-mail    adresim gaycomant tekrar yazicamGönderen: hamam oglani

öyle olmaz böyle olur dedi trvsti

Merhaba beni taıyorsunuz artık daha önceki anlattıklarımdan size bu sefer unutamadığım bir olayı anlatayım istanbul taksimde bara gittim bir travestiyle tanıştım harika vicudu vardı ve çok seksiydi neyse kaldığım otele gittik (içkili araba kullanmam otelde kalırım genelde) dediki evime gidelim tamam dedim ve kurtuluştaki evine gittik evde 4 kişi daha vardı 3ü travesti birisi oğlan pasif tipli neyse odaya geçtik onlarla beraber bira daha içtik ve hadi kocacım odamıza geçelim doyur beni dedi diğerleride bizde gelelim diye takıldıldılar oda onlara kocamı paylaşamam dedi neyse sevişme öpüşme derken ben bunu yalıyordum fakat bu önünü hep eliyle kapatıyordu domalttım ve sokmaya çalıştım ama alkolün etkisiyle olacakki benimki tam sertleşmiyordu oda bana gel bak ben sana nasıl sikilir göstereyim dedi beni yatağa yatırdı ve o eliyle sakladığı yarrağını ağzıma soktu ben böyle birşey görmedim resmen boyu kola şişesi kadar ve eminim daha kalın ağzıma sığmıyordu ve o resmen ağzıma ağzıma sokmaya çalışıyordu derken geri çekildi ben sokacağını düşünmedim ve araya dayadı bacaklarımı omzuna aldı eline bi tükürdü ve deliğime sürdü sonra parmaklarıyla biraz gevşetip o koca şeyi yerleştirdi resman kalbim duracaktı başladı ittirmeye tarifsiz bir acıydı girerken sonu gelmiyor çıkarken sonu gelmiyordu çok canım yanıyordu ve resman ağladım kaça kaça duvara dayanmıştım benim bağırışmalarımdan diyerleri odaya geldi yatağın kenarında oturup az kaldı sık dişini serbest bırak kendini sıkma diyorlardı ama o hala üzerimde ve yavaş yavaş sokup çıkarıyordu resmen tecavüzdü ben sadece artık inleyebiliyordum onlarda yeter artık bayılacak çıkar demeye başladı ama benim gözümde ışıklar çakıyordu ve hızlandı derken onu çıkardı ki harika bişeydi başladı altında ikiye katlanmış olan vicuduma boşalmaya eline sığmıyordu sıvazlarken resman böğüre böğüre boşaldı ve bacaklarımı yere bırakıp kalktı yanıma uzandı ve bana sigara yakın dedi hemen sigara verdiler biri geldi nasılsın dedi dedim şimdi iyiyim devam edelimmi dedi dedim neye dedi o şekilde kalkma biraz masaj yapalım bu sefer eteğinin altından çıkardı sikini başladı sokmaya ama o acıtmıyor resman masaj yapıyordu ve oda üzerime boşaldı ve sonraki sonraki derken bende hareketlenme oldu benimki hemen aha şimdi kocacım beni sikecek dedi bunu yatağa domalttım ve başladım vurmaya ben ona vururken onlardan biride bana soktu ve oğlan olanada taşaklarımı yalıyordu arkamdakinin sokup çıkarmasıyla beraber ben benimkinin içine bir boşaldım ki sanki bir bardak aktı neyse sigara bira derken giyindim otelime geldim duşa girdim ki çamaşırım kan içinde götüm kanamış aynada bakmaya çalıştım fakat su deydikce yanıyordu 1 hafta oturanmadım rahat ve tuvalaette hep acıdı neyseki kremle iyileşti sonra 2 ay ilişkiye girmedim ve şimdi iyiyim grup fantazileri olan arkadaşların evli çiftlerin maillerini bekliyorum aktif ve pasif olarak temizlik çerçevesinde her türlü fantaziye açığım .. istanbul [email protected]

erkek arkadaşımı sikişim

Mrb ben ali lafı fazla uzatmak istemiyorum bildiğiniz gibi 17 yaşında çoğu erkek ateşli olur caner adında bi arkadaşım war beraber porno seyrediyorduk ikimizde azmıştık aklıma bi fikir gelmişti evde babamın uyku haplarından vardı kolasının içine 2 adet uyku hapı attım kolayı içtikten 15_20 dk sonra sızıp kalmıştı annem ve babam 9 dan önce gelmiyordu ve saat öğlen 12 ydi bayaa zamanım vardı ilkönce caneri soydum götü kıllıydı ama o kadar azmıştımki gözüm kıl mıl görmüyodu sokacak bi delik arıyodum. Banyodan krem getirdim götünün deliğini kremle iyice açmıştım işaret parmağım sonuna kadar giriyordu ve benim 19cm ve bayaa kalın olan yarrağımada krem sürdüm caneri yüz üstü yatırdım bacaklarını iyice açtım sikimin başını sokana kadar canım çıktı o küçük göt deliğine başı girdikten sonra neyseki gerisi kolay gelmişti baya bi gel git yapmıştım erkek götünün bu kadar zevk verebileceğini düşünmemiştim bile o zevkin içinde birden kendimi tutamayarak götüne boşaldım gerçekten çok zevkliydi akşam 6 ya doğru zorla kaldırdım hiç bişey olmamış gibi her tarafım ağrıyo nooldu bana dedi bende uyudun kaldın dedim götünün acıdığını bana belli etmemeye çalışsada yürüyüşünden belliydi. Abazaysanız ve sokacak bi delik arıyosanız böyle fırsatlardan yararlanın çok zevkli oluyo!!!

tek ışim ıçeri akıtmak

Selamlar.Ben 178 boy, 82 kg, atletik yapılı, 26 yaşında esmer bir gencim. Vücut yapım biraz kıllıdır. cinsel performansım normalin çok    üzerinde. Aklımda sürekli seks var. seks yaparken inanılmaz bir haz alıyorum. Çok büyük oranda aktifim. Özellikle de kılsız beyaz tenli gençleri becermek müthiş heyecanlandırıyor beni. Anlatacağım hikaye cezaevinde cereyan etti. Karşılıksız çek yüzünden 3 ay yattım. Ama ben yaşanan her kötü olayda kolayca teslim olan tiplerden değilim. Cezaevi hayatının beni hırpalamasına izin vermedim. Beni heyecanlandıracak ve o dört duvar arsında    yapabildiğim her şeyi çekinmeden yaptım. Bunların başında da seks geldi.Bizim koğuş genellikle mali suçlularla doluydu. Bunlardan biri de Erdem’di. Erdem 19-20 yaşlarında, orta boylu, 64-65 kilolarında bir gençti. Pasif gay olduğunu anlamam uzun sürmedi. Farkına varmadan tipik sinyaller kaçırıyordu. Mesela    her zaman kırmızı, yeşil, mavi gibi renkli slipler giyerdi. Dinlenmelerde yatağa uzandığında bile duruşundan belli ederdi kendini. O, gece olup da soyunmaya başladığında uzvum hep kalkıverirdi. O’nu halletmeyi hep düşünürdüm ama 17 kişinin olduğu bir koğuşta bunu nasıl yapardınız ?    Ancak fırsat kendiliğinden geldi. Yılbaşı hepimiz delicesine içecektik. Herşey ayarlanmıştı. Gece için hazırlandım. Özellikle 10 gündür hiç etek traşı olmamıştım. Kasıklarımdaki ve daha aşağıdaki kahverenkli kıllar her yeri sarmalamıştı.Geç saatlerde herkes körkütük sarhoş olmuştu. Ben ve Erdem de öyle. Ama .    ben sürekli Erdem’i takipteydim. Erdem de ucun ucun beni kesiyordu. Koğuştaki diğer kişiler o kadar sarhoş olmuştu ki Gözler bakıyor ama görmüyordu. Bir ara Erdem yanımdan sıyrılıp geçmek istedi. O’nu tutup kendime çektim. Arkasına abandım ayakta. Bir yandan da onu    titretecek bir şehvetle orasını burasını mıncıklıyordum. Neyse bıraktım. Yarım saat .    kadar sonra Erdem yatağa uzandı. Üstüne yaklaştım. Hoyratça gıdıklamaya başladım. Kasıklarını, aletini poposunu gıdıklıyordum. Mecburen arkasını döndü. Ben de sarı renkli donunu aşağı doğru süratle çektim. Ellerimle şöyle bir parmaklama    yaptıktan sonra, ayağa kalktım. Üstümde ne var ne yoksa soyundum. Elimdeki bebe yağıyla aleti ve çevresindeki kılları iyice yağlarken bir anlamda da striptiz yapmıştım. Sonra O’nu yüzü koyun yatağa yapıştırdım. Aynı şekilde üstüne kapandım. Tam kıçına denk gelen organımı kaydırmaya    başladım. Yağ beni müthiş kaydırıyordu. O’nun sesi çıkmıyordu. Ama zevkten delirdiğini hissediyordum. O arada diğerleri bizi görmemişti. Çünkü herkes kendinden geçmiş gibiydi. aletimin ancak kafası girdi. Ne yaparsam yapayım devamı girecek gibi değildi. Hiç de fantezilerde anlatıldığı gibi olmamıştı. Az    sonra ne var ne yoksa fışkırdı. Çoğu içine akmıştı. Birleşmemiz bitmişti.Sonraki günlerde zaman zaman vurdum O’na. O kadar utangaç birisi    idi ki canı dayanılmaz istediği zamalarda bile söyleyemezdi. Her gece düzenli yapıyorduk. O yüzden cezaevinden ayrılacağım zaman güvendiğim başka bir .    arkadaşı görevlendirdim bunun için. Ama Erdem bu konuda benim üstüme kimse olmadığını yazardı hep.Gönderen: boşaltıcı

önce siktim sonra sikildim

Merhaba ben doğunun bir şehrinden yazıyorum.26 yaşında herkes tarafından beğenilen yakışıklı biriyim. Az sonra anlatacaklarım tamamen gerçektir ve de yaşadığım en büyük heyecandır. bundan bir kaç gün evvel bir iş için gittiğim bir şehirde nete girip, kendi memleketimde yapamadığım gay    ilişki yaşamak istedim. ve neredeyse yarım günümü net başında bu sebeple geçirdim. sonunda nette 19 yaşında biriyle tanıştım. benden çok    küçük olduğu için başta çekindim ama öyle ısrarlıydı ki dayaamayıp buluşmayı kabul ettim. niyetim kendimi iyice siktirmekti. buluşma yerine varınca    karşımda beklediğimden daha toy ancak son derece tatlı bir delikanlı çıktı. bu onun ilk ilişkisi olacakmış. akşama sözleşip bir otele kaydımızı yaptırdık. ama tehlikeli olur diye ayrı odaları ayrı saatlerde tuttuk ve saat 10`da buluşmak için sözleştik. nihayet beklenen an gelmişti. tam saat 10`da odamın karşısında o duruyordu. bu kadar tatlı biriyle sikişeceğim inanın daha önce aklıma bile gelmezdi. odaya girmesi ile dudaklarına yapışmam bir oldu. bir yandan öpüşüyor bir yanda da birbirimizin siklerini sıvazlıyorduk. ben daha fazla dayanamıyordum. bir çırpına M`nin giysilerini soydum. benim vücudum kıllı olduğu için tam olarak soyunup ürkütmek istemedim. ancak o büyük bir iştahla beni    anadan üryan bıraktı. en son donu kalmıştı onunda. önce donunun üzerinden sikini ısırdım ve yavaş yavaş sikini dışarı çıkardım. o    da ne harika bir sik tam ağzımın hizasındaydı. ince ve uzun. deliler gibi yalamaya başladım. M`nin vücudu öylesine parlaktı ki ona kendimi siktirmek kadar onu da sikmek istiyordum ama buna cesaret edemiyordum.çünkü genç olmasına rağmen tam hetero gibi yaşıyordu. ama    ben aklıma koymuştum. ağzımda sikini sömürürken bir yandan da tükürüklediğim elimi kalçalarında gezindiriyordum. tam bir çılgına çevirmiştim onu. tam bu    arada hiç beklemediğim bir şey söyledi inleyerek. – hadi içime gir. bu onun ilk deneyimi olacaktı. yani küçük aşkımın içine    değil bir sik bir parmak bile girmemişken ben onu inletecektim. bacaklarını omzuma aldım ve götünü önce dilimle sonra tükürüklü elimde    gevşettim bir kaç parmak alıştırmasından sonra yarağımın başını deliğine sürttüm bu onu çılgına çevirmişti. adeta yalvarıyordu bana. ve daha fazla    dayanamayıp yarısına kadar bir çırpıda kökledim. biraz kalın olduğundan ve onun ilk alışı olduğundan bu hamle ile bağırmaya başladı. ama ben devam etmezsem bir daha cesaret edemeyeceğini biraz bekleyip devam .    edersem de acının zevke döneceğini telkin edince zorlansa da kabul    etti.benim git gellerim çoğalınca benden zevk sesleri ondan ise çığlıklar yükseliyordu. sonunda tam olarak içine girebilmiştim nihayet. o da acısa da zevk alan bir oruspu gibi tırnaklarını sırtıma geçirmiş beni kendine çekiyordu. bir kaç dakika genç sevgilimi banırta banırta siktim .    ve dudaklaına boşaldım. ikimiz de ter içinde kalmıştık. sonra sıranın bana geldiğini söyleyerek beni sırt üstü yatırdı ve bir hamlede ince sikini içime soktu. bir kaç dakika sonra o da benim gibi dudaklarıma boşaldı. bu müthiş bir zevkti. kalçalarından süzülen ter beni çılgına çevirmişti ama bir daha vereceğini sanmıyordum. giyinip odasına döndü. tam umudumu kesmiştim ki gece yarısı kapım çalındı. kapıda duran oydu. gözlerime bakıp – yine içime girer mısın dedi. gerisini başka bir hikayede anlatmak üzre hepinizi mahremlerinizden öperim.Gönderen:    yuyu

Seks fantezilerinizin escortu

Daha önce deneme fırsatını bulamadığınız seks fantezilerine kavuşmak mı istiyorsunuz? Ateşli gecemizin mimarı olarak hayal ettiğiniz her fanteziyi gerçekleştirme imkânı tanıyorum sizlere. Bazen bir kadın hayatınızın tam orta yerinize girer ve nereden düştü bu güzellik dersiniz kendinize. Cevabını veremeyeceğiniz böyle sorulara bir cevap bulmak ve o güzelliğin erkeği olabilmek için benden daha kaliteli bir kadın bulamayacaksınız. Fethiye Escort kadınınız Ayşenur olarak belime kadar uzanan sim siyah saçlarım ve şehvetli bakışlarım ile sizlere başka hiçbir kadınla tadamayacağınız haz dolu bir gece yaşatacağım. Bu güzel kadınınızı becermek ve çığlık attırarak içine girmek istemez misiniz? Kalın ve sert aletinizin tamamını daracık kadınlığıma sokmak ve beni kendi kadınınız yapmak için sizlere bir şans veriyorum. Görüşmelerimi kendi nezih evimde seks iç çamaşırları ile gerçekleştirdiğim için yanıma gelmeniz gerekmektedir. Sizlere kendi evimde yapacağım ayrıcalıklı hizmetin ve ikramların ile asla pişmanlık duymayacağınız bir gece vaat ediyorum. Escort Fethiye olarak siz elit beyleri sabırsızlık ile bekliyorum. Hadi beni çabuk arayın.

Olgun Ve Ateşli

Eşinizin ve sevgilinizin size yetemediğini mi düşünüyorsunuz? İsteklerinizi ve fantezilerinizi yerine getiremiyorlar mı? Sizin her isteğinizi her arzunuzu yerine getirecek Antalya Escortkadınınız olarak hizmet vermekteyim. 29 yaşında cilveli ve bir o kadarda oynak bir kadınım yerinde duramayan yapım ile sizleri muazzam zevklere davet ediyorum. 1.74 boyunda seksi görünümlü bir kadınım yaşımdan dolayı sakın şüpheye düşmeyin 18’lik görünüm ile sizleri baştan çıkarıp yatağımın erkeği yapacağım. 64 kiloda her yerine eşit dağılmış kilom ile muazzam bir vücut hattına sahip, oval kalçalarım, diri dik göğüslerim ile sizleri doyumu olmayacak bir seks makinesi olduğumu söylemek isterim. Escort Antalyakadınınız olarak bu soğuk havalarda içinizi ısıtacak yatak fantezilerim ile sizleri değerli hissettirecek olan Escort Bayan olarak şimdiden sabırsızlanmaktayım. Olgun bayanların hastası olan elit beyler için ben biçilmiş kaftanım, yatağın her yerini dolduracak size evinizde seks ilişkisine giriyormuş gibi bir hava sağlayacağımı bilmenizi isterim. Görüşmelerimi kendi nezih evimde seksi kıyafetlerim ile sizleri ağırlıyorum ya da sizin belirlediğiniz güvenilir otellerde gerçekleştirmekteyim.

Sokakta Tanışıp Sikiştim

Merhaba arkadaşlar ben Burdur’dan İpek. Şu an 24 yaşındayım. Sizlerle paylaşmak istediğim mükemmel bir hikayem var. 2 yıl önce 22 yaşında Üniversite okurken yaşadım. Tekirdağ’ın küçük bir ilçesinde üniversite okuduğum yıllarda başıma geldi bu olay. Yurtta kaldığım zamanlarda yurt girişim gelmeden önce arkadaşlarımla gezebildiğim kadar gezerdim. Bir gece tek başıma çıkmak istedim dışarı ara sıra böyle yalnız dolanmayı seven bir insanım. İlçenin çok güzel manzaralı ancak biraz tenha yerine giderek müzik dinlemeye başladım. Biraz süre sonra oturduğum bankın yanında elinde köpeği ile oturan birini gördüm. Yanına giderek köpeği sevmeye başladım. Orada tanışıp kaynaştık. Benden yaşça biraz büyük karizmatik bir erkekti ve beni çok etkilemişti.
Biz samimiyeti baya ilerletmiş ve telefon numaralarımızı birbirimize vermiştik. Ben onu düşünmekten uyku uyuyamıyordum çok etkilenmiştim. Dayanamayıp mesaj attım ve buluşmak istedim. Ancak Umut’un bir şartı vardı yanında kalmamı istiyordu daha rahat ve uzun zaman geçirebilmemiz için. Ben biraz düşünerek kabul ettim ve ailemden bir şekilde izin alarak yurttan bir geceliğine başka bir yerde kalmak için belge aldım. Umut’un bana tarif ettiği adrese gittim. Çok heyecanlıydım bir o kadarda mutlu. Umut muhteşem yakışıklılığı ile gözlerimi kamaştırıyordu bende özenerek hazırlanmıştım ve gayet şık görünüyordum. İçeri geçip biraz oturduk daha sonra birbirimiz hakkında konuşmaya başladık. Umut bir an ortadan kayboldu ve geri döndüğünde elinde kırmızı bir gecelik vardı benden onu giymemi istedi. Önce şaşırsam da onu kırmayıp seksi geceliği giydim. Kısa derin dekolteli olan bu ateşli geceliği benim üzerimde gören Umut yanıma yaklaşarak belime sarıldı beni öyle bir kavramıştı ki dokunduğu her yerimi okşuyordu.
O bana dokundukça kendimden geçiyordum. Bacaklarıma doğru inen ellerini içimde hissediyordum. Heyecandan bacaklarım titriyordu ama ona karşılık vermekten kendimi alı koyamıyordum. Umut beni kucağına alarak kanepeye yatırdı ve ışıkları kapattı. Üzerime çullanarak göğüslerimi emmeye başladı bir eliyle de okşamalarına devam ediyordu. Üzerimizi çıkarıp çırılçıplak kalmıştık artık bedenlerimiz tamamen birbirine değiyordu. Umut’un yarağı kocaman olmuştu ve benim amıma girmek için sabırsızlanıyordu. Yarağı amımdan içeri girdiğinde ben acı içinde çığlık attım bir yandan da deli gibi zevk alıyordum Umut ise kendinden geçmişti sert bir şekilde içimde gel gitlerine devam ederken amımın içine boşaldı. Muhteşem bir gece yaşamıştık.